Asuminen Spesiassa (selko)

GDPR-asetuksen piilottamaa sisältöä
Hyväksyttyäsi evästeet sivuston ulkopuolinen sisältö (esim. Youtube-videot) ladataan sivulle

Asuminen asuntolassa

Spesialla on ​opiskelija-asuntoloita. ​
Opiskelija voi pyytää asuntoa asuntolasta.

Asuntolassa asutaan arkipäivät.
Viikonloppuna ja lomalla mennään kotiin. 

Opiskelija-asunnossa on huonekalut ja pieni keittiö.
Opiskelija ostaa tarvitsemansa arjen asiat itse.
Asuntolassa tarjotaan aamupala, päivällinen ja iltapala.  

Asuntolassa harjoitellaan itsenäisen elämän taitoja.
Ohjaaja on aina paikalla ja auttaa arjen sujumisessa.
Kaverit ja vapaa-aika ovat tärkeitä asuntola-elämässä.
Asuntolassa kannustetaan liikkumaan, harrastamaan ja viettämään vapaa-aikaa. 

Kysy työntekijöiltä lisää asuntolassa asumisesta. 

Spesian asuntolat

Spesialla on asuntolat Jyväskylässä, Järvenpäässä, Pieksämäelle ja Turussa.
Alla näet kuvia Spesian opiskelija-asuntoloista.

 

Palvelupäälliköiden yhteystiedot

Voit kysyä lisätietoja asumisesta Spesian palvelupäälliköiltä.   

Kirsi Teppo

palvelupäällikkö
Jyväskylä
040 768 5252
Kirsi.Teppo@spesia.fi

Triin Vares

Palvelupäällikkö
Järvenpää
044 765 0542
Triin.Vares@spesia.fi

Virpi Jussila

erityisen tuen asiantuntija
Turku
044 777 0122
Virpi.Jussila@spesia.fi

Sirpa Hahtala

palvelupäällikkö
Pieksämäki
040 713 3948
Sirpa.Hahtala@spesia.fi