Selko-Spesia

Tälle sivulle tulee tietoa Spesiasta selkokielellä, kuvilla ja videoilla. 

#selkospesia

Tähän rakennetaan Selko-Spesiaa

Spesia on ammattiopisto, jossa erityistä tukea tarvitsevat ihmiset voivat opiskella ammattia tai elämää varten.

Selko-Spesian sivuilta saat tietoa Spesiasta selkokielellä, kuvilla ja videoilla.  

Selko-Spesia auttaa löytämään opiskelun ja elämän suunnan.

Tämä sivu on vielä keskeneräinen. Sisältöä tehdään syksyn 2020 aikana.

 

Mitä Spesiassa voi opiskella?

Ammattiopisto Spesia tarjoaa valmentavaa koulutusta.
Valmentavaa koulutusta on kahta erilaista:

  • Työhön ja itsenäiseen elämään valmentava koulutus (TELMA)
  • Ammatilliseen koulutukseen valmentava koulutus (VALMA)

Lisäksi Spesiassa voi opiskella itselleen tutkinnon eli ammatin.
Katso kaikki Spesian koulutukset koulutustarjonta-sivulta.